15 augustus 2008

Vogue september 2008

De kleur rood is niet zo mijn ding. De cover van het september issue van de Britse Vogue, die nogal aan de rode kant is, daarentegen wel. Ik ben er van overtuigd dat 't één van de mooiste covers is die Vogue ooit heeft gehad. Ook keuren? Klik dan hier voor het cover archive.

I think the cover of the British Vogue (issue: september 2008) is one of the most beautiful covers Vogue ever had. In the cover archive you can see the rest of the covers.


Cover by: Nick Knight
Model: Karen Elson

Foto afkomstig van http://vogue.co.uk

12 opmerkingen:

Marieke zei

Hij is echt super zusje. Ga morgen na mn werk gelijk voor je kijken!
-x-

Imelda zei

Heel mooie cover and het Prada jurkje is echt geweldig!

Fashion Addict zei

Wow, it is a pretty cool cover! Glad you posted this.

BTW, would you like to link up with my blog?

getting-freaky zei

Hij is idd heel mooi! xx

ooohmaureen zei

hij is zeker mooi :) x

LaCouturier zei

that definitely is a wonderful cover! it reflects all of falls trends & color palettes. gorg!

would you like to exchange links? please visit my blog & let me know what you think! =)
http://la-couturier.blogspot.com

yiqin; zei

You have an amazing header! I love those two tone shoes! I'd love to own any of them!

ooohmaureen zei

haha dankjewel :) ik vind het idd heel leuk om mooie foto's te maken ;P x

Robin zei

Ik vind het mooi gedaan maar mijn smaak is het niet

STYLE DU MONDE zei

Glorious hair! :-)

xx

Fashionistadiary zei

i love karen elson! her hair is just so amazing!!!xo

Anoniem zei

moet controleren:)