10 augustus 2008

It's destiny

Ik denk dat het voorbestemd was dat alleen een grijze skinny mee naar huis ging na het weekendje Antwerpen. Afgelopen week kwam ik online namelijk het ene na het andere leuke item tegen. Thanks to Ebay ging ik er met onderstaande vintage necklace en tas vandoor. En via Topshop.com en Ilovevintage.nl werden een paar jazz schoentjes en enkellaarsjes besteld.
Ik denk dat de postbode deze week mijn match made in heaven is...
Eigen foto's volgen natuurlijk nog.

I think it was my destiny that I only found a grey jeans in Antwerp. Last week i bought so many nice thinks online! I won another vintage necklace and a vintage bag on Ebay (see pictures beneath). I also bought brogues at Topshop.com and ankle boots at Ilovevintage.nl
I think the mailman is my match made in heaven this week...
Own pictures will follow ofcourse.




3 opmerkingen:

Wendy zei

The watch necklace is so dainty!

Savvy Mode SG zei

i never have any luck finding things online.

Fashion Tidbits zei

it has a nice rustic feel to it, nice :)