10 augustus 2008

Factory Girl

In de meeste landen ging de film 'Factory Girl', met Sienna Miller, anderhalf jaar geleden in prèmiere. Maar wij Nederlanders doen graag anders dan anders en kunnen daarom pas vanaf 21 augustus meedelen in de feestvreugde. Gezien het hoge beroemdheidsgehalte dat het verhaal rondom Edie Sedgwick heeft, hoef ik vast niet uit te leggen waar de film over gaat. Daarom alleen de trailer om vast in de sfeer te komen. Ik ben van de partij, jij ook?

The première of the movie 'Factory Girl' was in most countries one and a half year ago. But dutch people always have to do different than the rest so I can finally see the movie at 21th of August.

8 opmerkingen:

emily zei

i really want to see factory girl!

Dream on zei

Jaa ikwil hem ook zien.
leuke blog heb je trouwens.

♥ fashion chalet zei

Thank you for the wonderful comment. xx

Your blog is very nice, I would like to see your evergreen sweater (but maybe no?) because then I will want to buy that one too. :/ Oops. I love to shop a little too much.

I need to see this film, Factory girl. <3

getting-freaky zei

Opzich is het best raar, want ik heb de film factory girl al heel lang thuis liggen en hij is gewoon nederlands ondertiteld dus dat is best raar, maar het is wel een mooie film! xx

IRIS and PIETER zei

thanks voor je lieve comment!
ik wil factory girl ook zien!
sienna miller speelt geloof ik echt leuk en goed.

♥ fashion chalet zei

You're English is great! :)

And thanks for replying back. I would love to see your shirt. I love mine too, veryyyy comfortable. <3

:MCD zei

heee, ja n__n woon je ook in of in de buurt van apeldoorn? 't was wel heeel gezellig (: & leuke blog!
xox

het meisje met de parel zei

Ja echt zo leuk! Ik had er op mijn blog ook een stukje over geschreven. Leuke blog heb je trouwens! x