7 augustus 2008

Ebay find

Ebay-en is echt niet goed voor 't hart. Gisternacht zat ik, op een tijdstip waarop ik normaal zou slapen, te wachten tot een geweldige vintage ketting af liep. Want bieden in de laatste seconde werkt erg goed, heeft de tijd mij geleerd. Maar daar zijn blijkbaar meer mensen van op de hoogte aangezien ik in de laatste 15 seconde werd overboden. Maar dankzij m'n hart die opeens overuren maakte en dus de adrenaline kick, wist ik deze vondst alsnog tot mijn bezit te maken.

Last night, at a moment I would normally sleep, I won this vintage necklace on Ebay! It was nerve-racking because someone outbid me in the last 15 seconds. My pitiful heart...


9 opmerkingen:

pcso lotto results zei

Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.

STYLE DU MONDE zei

Oh it's beautiful!

xx

Boulevard de Clichy zei

Hij is prachtig!

Tea zei

Ooh wat een mooierd zeg, daar heb je toch wel wat hartkloppingen voor over;)

Mila zei

Wow, wat een prachtige ketting!
Dan is wachten midden in de nacht niet zo erg!!

x Mila.

Highdee zei

nice, i'm a sucker for vintage looking necklace these days. can't stop wearing the two that i own. well one isn't really vintage, but they match well. i'm real sad i'm not allowed to use ebay, guhh

Luna zei

beautiful!

Marieke zei

Ben echt benieuwd hoe die in het echt is, maar op het plaatje is hij super!!!

evelijn zei

heel mooi!